2012. július 11., szerda

Még soha életemben nem láttam ennyire bolhás kiscicát..:((

Dunaújváros Gourmanos cicák...
Telefonon kértek tőlem segítséget Dunaújvárosból...
Az étterem pincéjében találtak élő és már sajnos halott cicákat mire oda értem. 2 cica volt az egyik annyira bolhásan, hogy vérzett a bőre. Szó szerint kiszívták a vérét az élősködők. Azonnal elrohantam vettem a legközelebbi üzletben neostomozant, hirtelen nem jutott más az eszembe, és már mostam is. A kicsi teste nagyon hideg volt már, a testhője iszonyat le lehetett csökkenve, és anémiás:( a szája a lábacskái az orra nagyon fehér:( a másik cica még jól volt, az csak puffogó viperát játszott a boxban míg a kis testvére életét próbáltam megmenteni... Lemostam, szépen letisztult, de a keringése egyre jobban látszott, hogy le fog állni... Rohantam vele a klinikára. Ahogy beléptem letettem még volt némi szív hang aztán átkelt a szivárvány hídon:(((
Szívem újra megszakadt...nagyon sajnálom:((
Ő a bolhák áldozata lett:(









































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése