2012. július 1., vasárnap

Súlyos beteg Westi mentés 2012.06.17. - folyamatos frissítés!!!

Lakossági bejelentésre mentem ki ma. Solt határában egy szőr hiányos nagyon sovány kiskutyát talált valaki. Igaz tény, helyem nincs már, de annyira kész vagyok az ilyenektől nem hagyhattam ott, így megnéztem...hát szörnyű látvány és bűz fogadott...a kiskutya test felületének több mint 60% án csimbókos szőr a maradék részen már szőr sem volt. Azt hittem rühes.., de nem... valami más bőr betegsége van. Elvittem az állat kórházba ahol Ákos dr-al lenyírtuk megfürdettük a bőréből kaparékot vett. Injekciókat meg mindent ami kell megkapta...Pár éves fajtatiszta kutyusról van szó kislány chipp nincs benne.A szőr lenyírás és alapos fürdetés után kivirult biztosan nagy megkönnyebbülés ez neki..17 ezer ft volt az orvosi költség. Kérem aki teheti támogassa meg ezt a kiskutyát, hogy a következő bajba jutott állaton is segíteni tudjak. OTP Szücs Dánielné 11773322-01058666
06/30 367 2115



















2012.06.18.
Baj van vele nagyon sokat pisil, rengeteget iszik .....:(( Lehet cukros, vagy vesés???: S
Segítség kell,hogy vissza tudjam vinni kivizsgáltatni...sos!!!


Tegnapi mentett westi párja??? Rossz állapotban.... 2012.06.18.

Szőre neki is nagyon ápolatlan rossz bőrben van. Igaz még nem annyira sovány, a sebei viszont csúnyák neki is...Vizsgálata, kezelése megkezdődött...






2012.06.19. Szaporító dobta ki a kutyáit ?????? 3 beteg westi 3 nap alatt !!!
Ma a harmadik nagyon rossz állapotú westit fogtam be, Vera segített. Járáspuszta-Solt közötti kietlen részen rohant, összecsomósodott szőrrel, éhesen tele kullancsokkal bolhákkal... Amikor megnyírtam csendesen tűrte nagyon jól eshetett neki, hogy az iszonyat bozont lekerült róla... A bőre neki is beteg, az egész hasán a nyakán a kis fülein.... Szuka kutyus .... Így most 2 szuka és egy kan van már biztonságban... kérdés van-e még???? Megkérem a Solti lakosokat figyeljenek, ha látnak nagyon rossz állapotú szőr hiányos kutyát azonnal szóljanak nekem... Aki segíteni szeretne az ellátásukban az megteheti
OTP Szücs Dánielné 11773322-01058666 06/30 367 2115 Ágica




2012.06.20. Terhes a 3.westi...
A hasán régi császározás helye tökéletesen kivehető ez azt jelenti többször lehetett császáros szülése...Tele volt kullanccsal. Beteg a bőre a füle. Olyan büdös dög szagú a füle ...ááá szóval ez borzalmas... Az orvosi költségek kifizetéséhez segítség kell.
Otp Szücs Dánielné 11773322-01058666

















2012.06.21.
Szerintem ezek a kiskutyák szeretve nem nagyon lehettek soha... A fiúcska rendesen élvezi, ha hozzáérek:) Sőt olykor a beteg kis testével 2 lábon állva kér még egy kis simogatást:) A kis süketke terhes csodálkozva néz rám, ha nyújtom a kezem olykor összerándulva, aztán megnyugvással örül nekem:) A legrosszabb állapotú kutyus is megnyugodott már, igaz sokszor megy körbe-körbe..Ebből gondolom, hogy szűk helyre bezárva élt eddig.....Mindig meglepődöm, hogy mennyire tudnak a beteg állatok alkalmazkodni, kinyílni egy új közösségben és szépen lassan gyógyulni... Amire szükség lenne nekik a bőrükre... a kisebesedett részre kék krém és cortizeme kenőcs, ha valakinek van szívesen fogadnám. Ágica
Otp Szücs Dánielné 11773322-01058666










2012.07.01.
Westik így vannak most:)



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése