2012. július 9., hétfő

Cicamentő akció....2 napja tart már..remélem reggelre előkerül...

2012.07.09.

Egy kedves házaspár Budapestről haladt át Solton mikor sajna lerobbant az autójuk...velük utazott a kedvenc cicájuk is...amikor megálltak a cica ijedtében kiugrott a kocsiból és berohant egy kukoricával borított területre....Az állatmentő barátnőm Era szólt először mondtam keressenek meg a gazdik és szívesen segítek.Aztán végül összefutottam velük és megbeszéltük megnézzük mi a helyzet...ki is mentünk,mert ugye tudtuk hol bújt elő hisz majdnem meglett csak annyira megrémült ,hogy alaposan végig karmolta a gazdit és visszafutott a kukoricásba...töretlenül hívogattuk,de csak hallottuk a hangját előjönni nem mert...ma ismét vissza mentünk kora reggel...a kitett étel elfogyott így abban bízom visszatér ma éjjel is és bemegy a csapdába amit nagyon szépen köszi a paksi sintérnek adott egyet kölcsön:) Ma átfésültük az egész területet 4 aktív önkéntes segítségével köszi nekik is...várom a reggelt remélem benne lesz a csapdába és biztonságba helyezhetem végre:)









2012.07.10.
Reggelre fogott a csapda...



Sajnos nem Ő volt az akit kerestünk...









Újabb próba...






2012.07.11.
3.nap reggele...újabb cica a csapdában,de nem Ő akit keresünk..:(

Igen náthás és lázas vagyok  így ma a nővérem ment el a csapdáért.
Volt benne egy cica,de Ő sem az akit keresünk.....:(


2012.07.12.

4.nap reggelén üres volt a csapda ismét kitettem...

Ma találkoztam az izgatott tulajdonosokkal is. Nagyon szeretnék megtalálni elvesztett kedvencüket... Estefelé ismét kimentem hát nővéremmel és kisfiával Bencussal, aki folyamatosan mondta: "nyugi meg lesz a cica:)))" A gazdi már jutalmat is ígért, így készülni fog egy bejegyzés is amiben az elveszett cica Csipetke képei lesznek megtalálhatók. Reggel csinálom is, ha éjjel nem megy bele... 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése