2012. augusztus 14., kedd

Kicsik és a mama a csapdában...extra sos kellenek gazdik!!!

Ma reggel jött egy hívás miszerint egy helyi lakos a sintér által kitett csapdába bele tette a saját kutyáit, egy mamát és a 4 kicsike kölykét... Mivel ez így teljesen szabálytalan, így hívtak. Kimentem... Kiderült ki tette bele a kutyákat. Ez az ember már engem is keresett vigyem el a kutyáit, de ugye ez nagyon nem fér bele a keretbe, így nemet kellett mondanom, a hirdetést ajánlottam helyette... Ezzel szemben úgy látszik már ennyire útban voltak neki... Most jó nagy bajban vagyok, mert amúgy se igen van kajánk a többiekre sem ...+ ez az 5 nagyon éhes száj, meg ugye a hely is kevés...
Szóval kell segítség minden téren .. A kicsiket azonnal beoltattam hátha nem lesz bajuk, igaz az egyiknek hasmenése van... Kaptak féreghajtót is mind. Megkérek mindenkit segítsen! Rengeteg kutya van nálam így is, és cicák hada is, tényleg nem győzöm....
Osszátok légyszi!!! Segítség: Otp Szücs Dáénielné 11773322-01058666 köszönöm!


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése