2012. június 14., csütörtök

Kutya támadta meg a cicát:(( Sos!!

Szerencsétlen cicát egy pillanat alatt terítette le egy kutyus. Azonnal mentem az állat kórházba, éjfél volt...

Drágaságom nagyon megsérült, de talán időben találtam meg. Iszonyat sokkos állapotban került kórházba, de él. Segítségre van szükségem ez nagyon költséges és hosszadalmas lesz. Aki teheti segítsen kérem.

Otp Szücs Dánielné 11773322-01058666





















 
2012.06.22. 
Valami baj van vissza vittem,mert egyfolytában hányt és nem evett újra kórházban van:((( Egyfolytában alszik...evett finomat igaz keveset a gyógyszereket kapja folyamatosan...

 








2012.06.23.Megszakadt a szívem ma reggel.... este még átmentem megnézni Őket a kórházba...picikém nagyon hörgött a másik cicám is nagyon rosszul volt akit a kutyus harapott meg... A tüdőbeteg kicsi kincsem szerettem volna, ha velem van mikor átkel a szivárvány hídon, hisz tudtam nincs remény a gyógyulásra:(((( aAmásik cicám halála még jobban sokkolt.... Komplikációk léptek fel, így szinte együtt mentek át éjjel a szivárvány hídon, csendesen átaludva egy jobb világba:((( , ahol már nem fáj semmi :((((((( Borzasztóan szét vagyok esve, nagyon fáj a lelkem... Megszakadt a szívem.... Harcoltam értük, de ezt a csatát a kegyetlen halál nyerte meg:((
Szívemben örökké élni fognak, nagyon szerettem őket. Sajnálom, hogy nem sikerült:(((♥♥♥ Remélem együtt játszanak odaát:(((


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése