2012. június 13., szerda

Balesetes láb sérült cicát mentettünk ma kissoltról.

Balesetes cicát mentettünk ma kissoltról.Nem tudni megmarad-e a lába, sajnos nem tudja használni, nagyon rossz állapotban került be.Csontsovány a lábát húzza ezért sebes is neki.Fiatal kisfiú.Elkezdődött a kezelése nem tudni mi lesz a vége sajnos még...bízom benne fogja majd használni valaha.Nagyon szép cica.Nagyon sokat szenvedhetett mire érzéketlenné vált a lába a testén több régebbi sérülés is van szegénynek:(((Aki segíteni szeretne neki bármilyen formában az levélben vagy telefonon elér nagyon köszönöm!Ágica 06/30 367 2115





















2012.06.16.
Tegnap még a fiam ballagása előtt elmentem meglátogatni...nem bír járni...ma hazahozom megpróbálok mindent megtenni érte...szemmel láthatólag jobban érzi magát,de nem tud menni...
 






 

2012.06.20.
Azt hittem csak tüdőgyulladás.... Hogy "csak" a lába sérült és megfázott....Aztán tegnap elkezdett fulladni nagyon.... Ma elvittem kórházba, csináltunk röntgent, teszteket, labort....:((( Daganata van, azt mutatja. Nagyon beteg...:((((



2012.06.23.
Megszakadt a szívem ma reggel.... este még átmentem megnézni Őket a kórházba...picikém nagyon hörgött a másik cicám is nagyon rosszul volt akit a kutyus harapott meg... A tüdőbeteg kicsi kincsem szerettem volna, ha velem van mikor átkel a szivárvány hídon, hisz tudtam nincs remény a gyógyulásra:(((( aAmásik cicám halála még jobban sokkolt.... Komplikációk léptek fel, így szinte együtt mentek át éjjel a szivárvány hídon, csendesen átaludva egy jobb világba:((( , ahol már nem fáj semmi :((((((( Borzasztóan szét vagyok esve, nagyon fáj a lelkem... Megszakadt a szívem.... Harcoltam értük, de ezt a csatát a kegyetlen halál nyerte meg:((
Szívemben örökké élni fognak, nagyon szerettem őket. Sajnálom, hogy nem sikerült:(((♥♥♥ Remélem együtt játszanak odaát:(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése