2012. március 30., péntek

Ismét egy kutya sos....! Én már nem bírom....

Ma kaptam a hívást, miszerint van egy kóbor kutyus, aki oda vetődött egy házhoz, de az ott lakók magukat sem bírják ellátni, nem hogy ezt a kutyust! Kimentem a megadott címre, végtelen szegénység fogadott. Megkértem a bácsit had maradjon a kutyus amíg nem találok neki helyet /ami tudjuk szinte lehetetlen/. Mivel megengedte és így nem viszi el a sintér szerencsére... Más választásom nem volt, vettem neki kaját és egy bolha, kullancs nyakörvet is.... Én már nem tudok több állatot eltartani a legnagyobb jó indulattal sem. Ezzel a vásárlással is a sajátjaim elől vettem el a kaját.... Aki tud kérem segítsen egy kis kajával neki had legyen addig is biztonságban amíg bele nem szeret valaki! Kb 8 hónapos labi jellegű kan kutyus. Jelenleg tele volt kullancsokkal, így lehet beteg lesz..../ A tápokról számlát kérek/
Számla szám: Otp Szücs Dánielné 11773322-01058666 Köszönöm a kutyus nevében is. 







 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése