2012. március 23., péntek

Angyalka depressziós.... hátha ez segít:((

Már hét hónapja, hogy nincs velünk Bercike:( Hiányzik...hiányzik minden ami vele kapcsolatos volt, és nem csak nekem:( Angyalka nagyon depressziós mióta elment:( Napok óta nem evett, már nem tudtam mit kitalálni, aztán jött a gondolat talán, ha lenne valami ami Bercikére emlékezteti megnyugodna....talán nem lenne ennyiszer beteg és szomorú, és nem csak feküdne.... Lehoztam a padlásról Bercike ágyát. Ezt a halála óta őriztem fent... Amint lekerült, az ágyra tettem és Angyalka először csak nézett a nagy, gyönyörű szemeivel, majd rövid szaglászás után azonnal bele feküdt és boldogan elkezdett dorombolni, mosakodni... Most alszik békésen, mint régen... Remélem segít neki Bercikém illatával és az emlékeivel pihenni, és talán az étvágya is visszatér..... Bízom nagyon benne, hogy egyszer bele tud majd törődni Ő is...., hisz hiába van ennyi cica itt, neki nincs senkije. Mindig azóta is csak magányosan pihenget mellettem:( ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése