2012. február 17., péntek

Tutyika kicsi kincsem

Tutyika  mentett kiskutya valószínű egy idős bolognese.Nagyon beteg...súlyos tünetekkel....az első vizsgálatra ami vér vétel volt ma mentünk el sajnos nagyon rosszak az eredmények.Nagyon rossz lett magas a vércukor szintje és a vese funkciói is iszonyat rosszak Cushing-kórra utalnak a vére nagyon zsíros...Az első vizsgálat kifizetésében segített a Menhely az állatokért alapítvány nagyon szépen köszönöm,de a továbbiakban magamra maradtam és ennyi állat mellett nehéz lenne folyamatosan megoldani.Szükség lenne még egy átfogóbb labor vizsgálatra egy ultra hangra és kórházi bent fekvéssel vércukorszint beállításra+gyógy/diétás/ tápra.Ha valaki tudna nekem segíteni  nagyon hálásan megköszönném.
Ezek a betegségei:
http://budapestiallatorvos.shp.hu/hpc/web.php?a=budapestiallatorvos&o=kutyak_geriatriai_vizsgalata_6sd







Ilyen inzulin kellene Tutyinak,ha tudna valaki kiíratni úgy sokkal olcsóbb lenne... Humulin M3(31/70) 100NE/ml aki tud kérem írjon vagy csörgessen meg.06/30 367 2115

2012.02.17.

Nem hagyott nyugodni a gondolat , így csak hívogattam a MEOE-t és hosszas próbálkozás után sikerrel is jártam:)

A fül tetoválási száma alapján Tutyi 1996 ban született és Kecskeméten!!Basszus villant fel az agyamban,hát ott is találták ezt a kutyust én is onnan hoztam el egy éve...Próbálom felkutatni a gazdáját hát nem sok infóm van igaz,de annyi megvan ,hogy Kovács Ágnes néven van bejegyezve a kutyus.Lehet csak elcsavargott a kis öreg???Fene se tudja,de egy a biztos most mindent követ meg fogok mozgatni hátha keresik...vagyis keresték...mert ,ha reálisan gondolkozom és,ha mégis csak elcsavargott akkor mit hihet a gazdi egy évvel az eltűnése után,hogy már rég nem él...hisz mikor én fogadtam be akkor volt 15 éves....én is azt hinném ennyi idő után,hogy már nem él...
Arra gondolok,milyen jó lenne neki,ha az utolsó idejére még egyszer láthatná a szeretett gazdit...

2012.02.17. este:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése