2012. április 25., szerda

Csavi kutyus segítség kérése!

NEM HAGYTAM MEGHALNI!
ELMENTEM ÉRTE. A GAZDIT LEMONDATTAM RÓLA.  HELYEM NINCS,  íGY A KERT HÁTSÓ RÉSZÉBE TUDTAM EGY KUTYAHÁZZAL BETENNI FÁHOZ KÖTVE. SOS HELY KELL NEKI!!!!
KIMOSATTAM A BELÉT ISMÉT..SOHA TÖBBÉ NEM EHET CSONTOT MINT AHOGY EDDIG SEM EHETETT VOLNA! MINDENKÉPP OLYAN HELY KELL NEKI AHOL EZT BE TUDJÁK TARTANI! MUSZÁJ! EZEN MÚLIK AZ ÉLETE! MINDENKINEK AKI SEGíT NAGYON KÖSZÖNÖM!

AMI EDDIG TÖRTÉNT:


2012.04.25
DÉLUTÁN 5 IG VAN IDŐNK DÖNTENI, A GAZDI LEMONDOTT RÓLA! iSMÉT BEEVETT VALAMIT, NAGYON BETEG ORVOSRA NINCS PÉNZ, HA NINCS SEGíTSÉG EL KELL MA ALTATNI NE SZENVEDJEN! EZ MOST EXTRA SOS! ITT MÁR NINCS HOLNAP CSAK MA VAN!!!! OSSZÁTOK HÁTHA VALAKI MEGSZÁNJA!  06/303672115 Napi egy konzerv kell neki..... Ezt a drága kis kutyát pár hónappal ezelőtt baleset érte sajnos. Olyan rosszul forrt össze a medencéje, hogy egy maradandó sérülést okozott ennek következtében speciális etetésre szorul, mert a bél rendszere össze van szűkülve..2x kellett egy héten belül kezelni kimosni a beleit ami nagyon fájdalmas és egyben költséges is és ugye altatással jár és ez sem tesz jót neki. A 2 kezelés összege eddig 18000,-Ft volt amit ön erőből nem tudok kifizetni így segítséget kérek és konzerveket is, ha valaki tudna segíteni, konkrétan az életét mentjük meg ezzel. Mert ha valaha újra csontot eszik sajnos az azzal jár, hogy ki fogja szúrni a beleit és azt már biztosan nem fogja túl élni! Kérem aki teheti segítsen az orvosi költség kifizetésében és a további ellátásban is.Ő még egy nagyon fiatal kiskutya élnie kell! 

















2012.04.26.

Köszönjük szépen a segítséget!
Kicsit evett is kedves kis kutyuska. Igazán megérdemelte, hogy éljen:) Kicsit még furcsa a tartása gondolom fájhat a pocija...











a beavatkozás videó:

Baj van...    2012.04.27.
Nem ette meg a vacsorát a reggelit sem fogadta el nagyon bágyadt megyünk vissza az orvoshoz amint hazaértem viszem is...addig behoztam a fürdő szobába...Nagyon remélem nem kullancs fertőzés,mert tuti nem volt rajta csepp..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése