2012. január 14., szombat

Állatkobzás Dunavecse 2011.01.14.

Állatkobzás Dunavecse 2011.01.14.

Ismét rendőri összefogással dolgoztunk ma.Egy lakossági bejelentés alapján mentünk ki a megadott címre.Elmondás szerint 3 rosszul tartott kutya van és több kóbor.Valóban így volt.Bementünk és döbbenten láttam egy nagyobb testű kutyát láncra kötve csontsoványan...befele menet is 2 kicsike kutya volt láncon nagyon soványan.2 kutyát tudtam elhozni azt is úgy,hogy előzetesen a bejelentő nagy buzgón vállalta volna aztán persze az akció végére nálam maradt a 2 kutya így nagyon kilátástalan lett az egész,mert én már a legnagyobb jó indulattal sem tudom hová tenni...S.O.S.befogadó kell.A lemondót a tulaj egy rövidebb "elbeszélgetés"után simán aláírta...:)így azonnal örökbe fogadhatók.A háznál maradt pici tacsi keveréknek hagytam egy zsák tápot jobb híján addig sem éhezik tovább...2 hetet adtam ,hogy beoltsák stb...a ház előtt az utcán is van 2 kóbor eb elvileg azokat ott felejtette valaki....aki bármilyen megoldást tud szívesen fogadom az orvosi vizsgálatokra tápozásra is kérnék támogatást.otp :Szücs Dánielné 11773322-01058666 köszönet a kutyák nevében is: Ágica














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése