2011. december 19., hétfő

Vacak a 3 lábú eb......2011. december 19.

Jelenleg Solton élek...Ágica vett gondozásába:) Szeretek itt lenni,de tényleg végig velem volt mikor le kellett a fájós lábam amputálni...már nem tudtam használni folyton elakadt néha vérzett is próbáltuk meggyógyítani,de nem sikerült így hát 3 lábbal kell élnem tovább az életem.Ott tartottam,hogy szeretek itt élni,de mégis vágyódom...egy igazi egy családos helyre ahol nem kell a többiekkel osztoznom a gazdi szeretetén...itt sokan vagyunk:) Jó fejek a többiek is..bírom Őket is...de mégis egy család az más lenne ahol elfogadnák,hogy csak 3 lábam van igaz észre sem veszed ám,mert nagyon ügyes vagyok:))) itt egy link ahol elolvashatod,hogy is kerültem Ágicához a biztos altatás elől:)És, hogy vagyok azóta....!
Ezen a számon eléred Ágicát,ha belém szerettél igazán örökre:)06/30 367 2115






Vacak....fiatal kisfiú aki folyton menekülne...a lába egy régebbi sérülés következtében olyan állapotban van,hogy csak húzza ,de nem tudja használni.Megpróbáljuk megmenteni,de az esély elég csekély:(( Kérem aki tud segítse a gyógyulását szálljon be a kezelés költségeibe.Nagyon sokan vagyunk és még Garfield kezelése is itt van,de nem szerettem volna ,ha elaltatják így elhoztam Őt is.Nagyon kedves kutya cicákat többi kutyát szereti.Kezelését ma elkezdte az állatorvosunk Dr.Kovács Péter hátha még menthető a lába..... 
Kontakt:  Ágica 06/303672115











Pihi a mami helyén:))


Ez a kutya egyszerűen zseniális:) Ahogy a lábát használja azt az egyet ami működik:) Annyira érezhető,hogy nagyon nem szerette eddig senki...neki furcsa,hogy simogatom akkor meglepődve néz aztán egyre inkább tetszik neki:) ma reggel odáig jutottunk,hogy be is ugrott az ölembe:))) Nagyon szerethető kis kutyus:))





Ez a kutya minden nap okoz meglepetést:)Nem értettem ki nyitja ki az ajtót ma lebukott Ő az:)Azon kívül olyan szinten mászik át 3 lábbal a kerítésen ami 2 méter,hogy öröm nézni.....ajaj erről hogy fogom leszoktatni:)
De iszonyat édes ahogy ülök a székemben és felpattan az ölembe:)))




2011.december 29....Műtét....

Sajnos mégis eljutottunk arra a pontra,hogy le kell amputálni....muszáj,mer sebes vérzik...sehogy sem jó neki:((( Jobb lesz így....





Megtörtént a műtét minden rendben zajlott szerencsére:)




Vigyáznak rá:)




2011.január 07.

Gazdit keres Vacak!Pár nap és varrat szedés:)

Cicákkal jól el van nem bántja Őket igaz néha kergeti még így 3 lábbal is:)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése